پرش لینک ها

مجله میم مدیا

بازاریابی-محتوا-در-اینستاگرام

12 ایده جذاب تولید محتوا در اینستاگرام [سال 1403] + با مثال

امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، این پلتفرم فرصتی بی نظیر برای کسب و کارها فراهم می کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کرده و برند خود را به نمایش بگذارند.
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

هدف-از-طراحی-وب-سایت

در طراحی وب سایت خود چه اهدافی را باید دنبال کنیم؟ [استراتژی ۱۴۰۳]

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کار یا فردی که می خواهد در اینترنت حضور داشته باشد، ضروری است. اما صرف داشتن یک وب سایت کافی نیست. برای اینکه یک وب سایت موثر باشد، باید برای رسیدن به یک یا چند هدف خاص طراحی
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

اصول-دیجیتال-مارکتینگ

اصول دیجیتال مارکتینگ: راز موفقیت کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ به یکی از جنبه های اساسی هر استراتژی تجاری مدرن تبدیل شده است. این به استفاده از کانال های دیجیتال برای تبلیغ یک نام تجاری، محصول یا خدمات آنلاین اشاره دارد. هدف دستیابی به مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتری است. در این مقاله به توضیح اصول
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

آموزش-سوشال-مدیا-مارکتینگ

چگونه می‌توانیم از صفر تا صد در سوشال مدیا مارکتینگ پیشرفت کنیم؟

در دنیایِ امروز، سوشال مدیا به بخش جدایی‌ناپذیرِ زندگیِ انسان‌ها تبدیل شده است. شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و یوتیوب، بستری پویا و قدرتمند برایِ تبادلِ اطلاعات، ایده‌ها و تجربیات فراهم کرده‌اند. پس برای هر کسب و کاری آشنایی و آموزش سوشال مدیا مارکتینگ ضروری است. کسب و کارها
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

برترین-کسب-و-کار-های-پوشاک-ایران

با 6 تا از برترین کسب و کار های پوشاک ایران آشنا شوید

صنعت پوشاک یکی از حوزه‌های بسیار مهم و رونق‌بخش در اقتصاد ایران است که تأثیر قابل توجهی بر اشتغال، تولید و تجارت کشور دارد. با توجه به تنوع فرهنگی و اجتماعی، همواره تقاضای برای محصولات پوشاک در ایران بالا بوده و این صنعت به عنوان یکی از پایه‌های اصلی اقتصادی
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

سایت-یا-اینستاگرام

برای تبلیغات، بهتر است روی سایت یا اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم؟

تبلیغات آنلاین به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. کسب‌وکارها برای جذب مشتریان و افزایش فروش، به دنبال بهترین روش‌ها و پلتفرم‌های تبلیغاتی هستند. دو بستر پرطرفدار برای تبلیغات آنلاین، وب سایت یا اینستاگرام، هستند. هر کدام از این پلتفرم‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی هستند
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

امنیت-در-طراحی-وب-سایت

تضمین امنیت در طراحی وب سایت با 9 نکته

به طور سنتی، زمانی که از امنیت فناوری اطلاعات صحبت می کنیم، به امنیت شبکه یا امنیت در طراحی وب سایت فکر می کنیم. با این حال، با گرایش به استفاده از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب برای … خوب، اساساً همه چیز، توجه بیشتری به “امنیت سایبری” معطوف
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

ابزار-های-بازاریابی-محتوایی

10 ابزار بازاریابی محتوایی که کار شما را راحتتر میکند

در دهه گذشته، با رویکرد جدیدی به تبلیغات و بازاریابی مواجه شده‌ایم که به آن “بازاریابی محتوایی” معروف است. این رویکرد نه تنها به دنبال فروش محصولات یا خدمات است، بلکه بر تأسیس ارتباطات معنادار با مشتریان تأکید دارد. بازاریابی محتوایی به دنبال ارائه محتوای ارزشمند، جذاب و مفید برای
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

ایده-کمپین-تبلیغاتی

چگونه می‌توان از کمپین‌های تبلیغاتی برای رشد کسب و کار استفاده کرد؟

در چشم انداز همیشه در حال تحول بازاریابی و تبلیغات، توانایی جذب و حفظ توجه مخاطبان بسیار مهم است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان توسط جریان مداوم اطلاعات و تبلیغات بمباران می شوند، برای برندها و کسب و کارها ضروری است که خود را از طریق خلاقیت و نوآوری
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

آیا-طراحی-سایت-سخت-است

آیا طراحی سایت سخت است؟ + راهنما کامل طراحی سایت

طراحی وب دارای جنبه های مختلفی است و دانستن اینکه از کجا باید شروع کنید می تواند سخت باشد. ما می‌خواهیم کارها را برای شما آسان‌تر کنیم و انبوهی از اطلاعات عالی را برای کمک به شما در راه تبدیل شدن به یک طراح وب گردآوری کردیم. با ما همراه
کارشناس میم مدیا

کارشناس میم مدیا

پروپوزال

دانلود پروپوزال میم مدیا

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.