پرش لینک ها
چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم

چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم؟ 7 ابزار کاربردی برای ساخت ویدیو

چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم ؟ در دنیای امروزی پر از اطلاعات، ویدیو تبلیغاتی به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای جذب توجه و انتقال پیام به مخاطبان ظاهر شده است. با پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، ساخت ویدیوهای تبلیغاتی تبدیل به یک هنر و علم شده است. این مقاله با هدف ارائه راهنمایی جامع و کاربردی، به شما نکات اساسی چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم را فراهم می‌کند تا بتوانید ویدیوهای تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد کرده و جلب توجه مخاطبان خود را به‌دست آورید.

در این راهنما، انواع مختلف ویدیوهای تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد و ابزارهای مختلفی که برای ساخت این ویدیوها نیاز دارید را بررسی می‌کنیم. از ویدیوهای توضیحی و تبلیغات محصول تا محتوای آموزشی و ویدیوهای برندینگ، همه این نوع‌ها به شما کمک می‌کنند تا پیام خود را به شیوه‌های متنوع و موثری به مخاطبان برسانید. همچنین، ابزارهای مختلفی برای فیلم‌برداری، ویرایش، افزودن افکت ها و بهینه سازی ویدیو را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، ویدیوهای حرفه‌ای و جذابی بسازید.

ویدیو تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات ویدیویی یک استراتژی بازاریابی است که شامل ایجاد یک ویدیوی کوتاه و آموزنده است که یک محصول را تبلیغ می کند و قبل، حین یا بعد از ویدیوی اصلی پخش می شود. این به گفتن داستان، بهبود حجم فروش، ایجاد سر و صدا، انتقال مختصر و جذاب اطلاعات و دستیابی به مخاطبان بیشتر کمک می کند.

چرا باید ویدیو تبلیغاتی بسازیم؟

یافتن تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید، مؤثر و منحصربه‌فرد برای بازاریابان همیشه حیاتی است که به یک محصول یا خدمات در بازاری که توسط رقبا غرق شده است، برجسته شود. تبلیغات ویدیویی یک بچه جدید در بلوک نیست. این یک راه برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است که نتایج قابل مشاهده ای را برای مشاغل به ارمغان می آورد. با کمک آن، کارآفرینان محتوای باکیفیت و منحصربه‌فردی ایجاد می‌کنند که دسترسی، فروش و شناخت برند آن‌ها را افزایش می‌دهد.

بدیهی است که افرادی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند ترجیح می دهند به جای خواندن مقالات طولانی، یک ویدیوی کوتاه تماشا کنند و همه اطلاعات لازم را در مورد یک محصول به دست آورند. اگرچه این یکی حرفه ای کلیدی است، اما موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  اگر به دنبال بهترین شرکت ویدیو نتورک مارکتینگ هستید، این مقاله را بخوانید!

در آخر همین مقاله ابزار های کاربردی برای ساخت یک ویدیو تبلیغاتی به شما معرفی میکنیم. و کامل به اینکه چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم ، آگاه خواهید بود.

تبلیغات ویدیویی نیز کمک می کند:

  • به دست آوردن حجم فروش عالی.
  • انتقال سریع اطلاعات لازم.
  • دریافت ترافیک ارگانیک بالا.
  • آموزش افراد در مورد یک موضوع به روشی تعاملی و جذاب.
  • به دست آوردن سهام اجتماعی بیشتر.
  • دستیابی به مشتریان بیشتر.
  • ایجاد آگاهی از برند.

مزایای بسیاری وجود دارد که می توانید پس از اجرای تبلیغات ویدیویی به دست آورید. با این حال، برای رسیدن به اهداف خود، باید مناسب ترین فرمت های تبلیغات ویدیویی را برای شرکت خود شناسایی کنید. در بخش بعدی، ما به شما کمک می‌کنیم تا انواع تبلیغات ویدیویی را بیابید و تصمیم بگیرید که کدام‌یک می‌توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند.

برای ساخت بهترین ویدیو برای تبلیغات و ویدیو مارکتینگ میتوانید به میم مدیا اعتماد کنید.

ویدیو تبلیغاتی

انواع تبلیغات ویدیویی

تبلیغات توضیحی

این ویدیوها برای توضیح محصولات یا خدمات به مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انیمیشن یا فیلم ساده استفاده می‌کنند تا به یک مسئله یا نیاز مشتری پرداخته و نحوه حل آن توسط محصول یا خدمات شما را نمایش دهند.

تبلیغات هویت برند

این ویدیوها برای تعریف هویت برند و ارتباط برقرار کردن با مخاطبان استفاده می‌شوند. تمرکز آنها بر ارزش‌ها، نگرش برند و ارائه یک تجربه یکنواخت به مخاطبان است.

تبلیغات تخفیف و فروش

این ویدیوها به تبلیغ پیشنهادها، تخفیفات و فروش ویژه محصولات یا خدمات شما می‌پردازند. هدف آنها ترغیب مخاطبان به خرید است.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

این ویدیوها به طور خاص برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی طراحی می‌شوند. محتوای جذاب و جذب توجه برای جلب نظر مخاطبان در این پلتفرم‌ها استفاده می‌شود.

تبلیغات انیمیشن

این ویدیوها از انیمیشن برای ارائه پیام به شکل جذاب و خلاقانه استفاده می‌کنند. این نوع تبلیغات به خاطر جذابیت بصری و توانایی در جلب توجه مخاطبان معروف هستند.

چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم

5 نکته برای ساخت ویدیو تبلیغاتی

شروع کردن قوی

شروع یک تبلیغ ویدیویی برای جلب توجه بیننده بسیار مهم است. به عنوان مثال، بسیاری از پلتفرم‌ها مانند YouTube، معمولاً پنج ثانیه پس از پخش آگهی ویدیویی، گزینه رد شدن برای تبلیغات ویدیویی را به کاربران می‌دهند. این بدان معناست که بیشتر مخاطبان فقط ابتدای فیلم را تماشا می کنند.

به طور مشابه، قانون سه ثانیه رسانه‌های اجتماعی نیز نشان می‌دهد که باید در سه ثانیه اول یک ویدیو، بدون ارائه اطلاعات زیاد، مخاطب را جذب کنید. به این معنا که یک تبلیغ ویدیویی برای موفقیت و تماشای مخاطبان باید در همان ابتدا یک قلاب قانع کننده داشته باشد.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  ویدیو مارکتینگ چیست؟ 12نوع ویدیو مارکتینگ موثر برای کسب و کار ها

آن را کوتاه و ساده نگه دارید

طول ایده آل برای تبلیغات ویدیویی بسته به پلتفرم، محصول/خدمات مورد نظر و مخاطبان هدف می تواند متفاوت باشد. با این حال، یک قانون کلی این است که تبلیغات ویدیویی را تا حد امکان مختصر و فشرده نگه دارید. در حالی که تبلیغات برای ارائه محصولات عمیق می تواند تا 2 دقیقه طول بکشد و همچنان موثر باشد، تبلیغات ویدیویی کوتاه به احتمال زیاد تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد. بنابراین، تبلیغات تا 30 ثانیه عموماً تأثیرگذارتر هستند.

قالب تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از بین قالب‌های تبلیغات ویدیویی مختلف، از جمله تبلیغات درون‌جریان، خارج از جریان و حتی تبلیغات موبایلی، یکی را انتخاب کنند. گزینه‌ها فراوان هستند، به‌ویژه هنگام کار با DSPهای باکیفیت که طیف وسیعی از قرار دادن تبلیغات و شبکه بزرگی از ناشران وب‌سایت را ارائه می‌دهند. با این حال، انتخاب یک تبلیغ کننده کاملاً به هدف کمپین آنها بستگی دارد.

به عنوان مثال، تبلیغات غیرقابل رد شدن برای آگاهی و دسترسی به برند مناسب هستند. از سوی دیگر، تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن، برای توسعه سرنخ بهتر است. علاوه بر این، با توجه به اینکه اکنون ترافیک موبایل بیش از نیمی از ترافیک آنلاین را تشکیل می دهد، تبلیغات موبایلی راه حلی عالی برای گسترش دسترسی شماست.

آن را مرتبط کنید

یکی از بزرگترین اشکالات تبلیغات سنتی مرتبط بودن است. بینندگان علاقه ای ندارند که نمایش هایشان توسط تبلیغات لوازم خانگی قطع شود که برای آنها اهمیتی ندارد. اینجاست که تبلیغات ویدیویی آنلاین بر سنتی غلبه می‌کند. با تبلیغات ویدیویی، تبلیغ‌کنندگان این توانایی را دارند که محتوایی ایجاد کنند که بسیار مرتبط با بینندگان باشد. این را می توان با تمرکز بر جایی که تبلیغ مذکور نمایش داده می شود یا با توجه به نیازها و علایق بیننده به دست آورد.

تبلیغ خود را شخصی سازی کنید

با چندین گزینه هدف‌یابی در دسترس مانند هدف‌یابی رفتاری و زمینه‌ای، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محتوای ویدیویی شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنند که مطابق با تجربه و ترجیحات آنلاین مخاطبانشان باشد. این می‌تواند شامل محتوای پویا، توصیه‌های شخصی‌سازی شده و هدف‌گیری مجدد بر اساس رفتار قبلی کاربر باشد.

تبلیغات ویدیویی

ابزارهای کاربردی برای ساخت ویدیو تبلیغاتی

Adobe Premiere Pro

ادوبی پریمیر پرو بهترین برنامه ادیت فیلم در کامپیوتر به شمار می‌رود. این نرم‌افزار تمام امکانات لازم را برای ویرایش و تدوین انواع ویدیو در خود دارد؛ فیلم‌های کوتاه، مستند‌ها، موزیک‌ویدیوها، موشن‌گرافیک و ویدیوهای یوتیوب. با این‌حال، رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای افراد حرفه‌ای و مبتدی قابل استفاده است.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  ویدیو مارکتینگ اینستاگرام: 7 اشتباه کسب و کارها

VEED

وید یکی از ابزارهای ویدیو مارکتینگ است که می‌توانید از آن به‌صورت آنلاین، برای ساخت ویدیو و اضافه‌‌کردن زیرنویس به آن استفاده کنید. این ابزار برای افراد تازه‌کار گزینۀ مناسبی خواهد بود و به‌ دلیل استفاده از فضای آنلاین، سرعت خوبی دارد. کاربران از این ابزار برای ساخت رزومۀ تصویری، رونویسی فایل‌های صوتی، ویدیوهای آموزشی کوتاه و… استفاده می‌کنند.

Animoto

Animoto یک ابزار یکسان برای ایجاد کمپین بازاریابی ویدیویی است، زیرا راهی آسان و در دسترس برای ایجاد کلیپ‌های ویدیویی و ویدیوهای طولانی‌تر برای حمایت از تلاش‌های بازاریابی شما ارائه می‌دهد. دارای تعداد زیادی از تصاویر، کلیپ ها، انتخاب های موسیقی، فونت ها و موارد دیگر برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا با تمام زیبایی و انسجام فیلم های حرفه ای – با کسری از هزینه است.

Animoto امکان استفاده از یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین را به صورت رایگان برای ایجاد طیف گسترده ای از فیلم ها فراهم می کند، اما بخش پولی اضافی وجود دارد که ویژگی های بیشتری را اضافه می کند. ویدیوهای رایگان همگی با واترمارک ارائه می‌شوند، در حالی که دو سطح پولی برای ارائه ویدیوهای حرفه‌ای بدون واترمارک با نام تجاری Animoto مجهزتر هستند.

Inshot

اپلیکیشن اینشات برنامه جامعی برای ساخت و تدوین فیلم محسوب می‌شود و ابزارهای کاملی در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای ساده و پیشرفته مثل ویدیو کلاژ، استاپ‌موشن، ویدیو معکوس یا 360 درجه بسازید.

Capcut

Capcut هم ابزار تولید محتوای ویدیویی است که فیلترها و افکت‌های مختلفی دارد. البته همۀ ویژگی‌های رایگان نیستند و نکتۀ مهم اینکه فونت فارسی ندارد.

VidIQ

VidIQ ابزاری آنلاین و تحت وب است که به یوتیوبرها کمک می‌کند موضوع و کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای خود پیدا کنند و سئو ویدیوی خود را بهبود ببخشند.
وقتی عبارتی را در آن جست‌وجو کنید، اطلاعات خوبی پیش رویتان می‌گذارد. حجم جستجوی آن، تعداد ویدیوهای منتشرشده با این کلمه کلیدی را نشان می‌دهد. در نهایت، اگر جست‌وجوی زیاد و رقابت کمی داشته باشد، امتیاز بالا به آن می‌دهد تا متوجه شوید انتخاب درستی است.
قابلیت سئو یوتیوب (YouTube SEO) در نوشتن عنوان، توضیحات (Description) و تگ‌های مناسب به شما کمک می‌کند.

Biteable

چه در حال ارسال پیامی به مشتریان در مورد تأثیر یک فاجعه بر کسب و کار خود باشید و چه تلاش می‌کنید با کارمندان خود همراه شوید، Biteable را بررسی کنید. این یک رویکرد منحصر به فرد برای بازاریابی ویدیویی دارد، زیرا در نظر گرفته شده است که ایجاد هر نوع ویدیو سریع و آسان باشد. این شرکت حتی می‌گوید که می‌توانید در ساعت ناهار خود چیزی خنک درست کنید و ادعا می‌کند که ساده‌ترین سازنده ویدیوی جهان است. از بین انواع الگوهای ویدیویی انتخاب کنید و متن/صدای مورد نظر خود را اضافه کنید.

جمع بندی

امیدواریم به جواب سوال چگونه ویدیو تبلیغاتی بسازیم ، پاسخ داده باشیم.

با استفاده از این راهنمای جامع، شما قادر به ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی موفق خواهید بود. مهمترین نکته در این مسیر، انعطاف‌پذیری و پیشرفت مداوم است. با پیگیری تغییرات در ترند‌ها و بازخوردهای مخاطبان، می‌توانید ویدیوهایی تاثیرگذار و جذاب بسازید که به کسب و کار یا محصول شما افتخار بیفزاید.

پیام بگذارید

پروپوزال

دانلود پروپوزال میم مدیا

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.