پرش لینک ها
تضمین-آینده-بیزینس

چگونه با دیجیتال مارکتینگ آینده بیزینس خود را تضمین کنیم؟

در دنیای امروز که شاهد تحولات سریع و چشمگیر در عرصه تکنولوژی و ارتباطات هستیم، کسب و کارها برای بقا و پیشرفت چاره‌ای جز تطبیق خود با این تغییرات ندارند. دیجیتال مارکتینگ به عنوان ابزاری قدرتمند و کارآمد، در این مسیر به یاری صاحبان کسب و کار آمده و فرصت‌های بی‌نظیری را برای رونق و توسعه ی کسب و کارها فراهم کرده است. در این مقاله، به بررسی چگونگی تضمین آینده بیزینس با دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم و گام به گام شما را در مسیر استفاده از این ابزار قدرتمند راهنمایی می‌کنیم. با مطالعه این مقاله و به کارگیری راهکارهای ارائه شده، می‌توانید گامی بلند در جهت تضمین آینده ی درخشان کسب و کار خود بردارید و به قله‌های موفقیت دست یابید.

با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌توانید با مخاطبان خود در هر کجای دنیا که هستند ارتباط برقرار کنید. برند خود را به جهانیان معرفی کنید و محصولات و خدمات خود را به طور موثرتری به فروش برسانید. این ابزار قدرتمند به شما کمک می‌کند تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به نتایجی شگفت‌انگیز و فراتر از انتظاراتتان دست یابید.

هدف تضمین آینده بیزینس با دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هدف-از-تضمین-آینده-بیزینس

اثبات آینده به برنامه ریزی استراتژیک که کسب و کارها برای محافظت از ثبات و رفاه بلندمدت خود انجام می دهند اشاره دارد. آینده هر شرکتی کمی متفاوت است، اما همه کسب و کارها این نوع برنامه ریزی را برای آماده شدن برای رویدادها و بحران ها پیش از موعد انجام می دهند.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  چرا باید فرق دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک را بدانیم؟

بنابراین، هدف از آینده‌نگاری دیجیتال مارکتینگ، تضمین موفقیت چندین ساله تبلیغات آنلاین برند شما، حتی در طول بحران‌هایی مانند تغییرات تکنولوژیکی و ویروس کرونا است. بنابراین اگر به دنبال محافظت از تبلیغات خود برای طولانی مدت هستید، باید از این تکنیک برنامه ریزی استراتژیک برای اطمینان از موفقیت بازاریابی خود در سال های آینده استفاده کنید.

7 روش برای تضمین آینده کسب و کار با دیجیتال مارکتینگ

1.ارائه خدمات به مشتریان برجسته

ارائه خدمات برجسته به مشتریان امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. علاوه بر افرادی که با دوستان و خانواده خود در مورد تجربه خود در کسب و کار شما صحبت می کنند، اکثر مردم اکنون به لطف رسانه های اجتماعی دسترسی گسترده تری دارند. برای اطمینان از اینکه کسب و کار جدیدی از بازاریابی دیجیتال بدست می آورید، مهم است که افرادی را در مورد شرکت شما و تجربیاتشان مثبت صحبت کنند.

2.نظر مشتریان را بخواهید

قبل از تصمیم گیری برای خرید، اغلب افراد نظرات آنلاینی مانند اینستاگرام و گوگل را بررسی می کنند. بنابراین علاوه بر اطمینان از اینکه مشتریان شما تجربه مثبتی دارند، دریافت تا حد امکان بیشتر و معتبرترین نظرات به همان اندازه مهم است. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از آنها درخواست بررسی کنید.

  • اگر یک فروشگاه خرده‌فروشی دارید، یک برچسب (می‌توانید آن‌ها را از Google سفارش دهید) و/یا بارکد قرار دهید و از مردم بخواهید که به شما نظر بدهند، جایی که می‌پردازند.
  • بعد از اینکه مشتریان چیزی از شما خریدند، چه پیراهن آنلاین باشد و چه در حال تعمیر خودروی خود در کارگاه شما. ایمیلی ارسال کنید که از کسب و کارشان تشکر می کنم و از آنها بپرسید که آیا از تجربه خود راضی هستند یا نه. اگر آن‌ها راضی بودند، با ایمیلی که درخواست بررسی آنلاین را دارد، پیوند را به فیس‌بوک و گوگل درج کنید.
  • با لینک بررسی پیامک بفرستید و از آنها بخواهید تجربه خود را به اشتراک بگذارند.
مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  داستان شکست بامیلو و درس هایی برای استارتاپ های ایرانی

3.همیشه به هر بررسی آنلاین پاسخ دهید

پاسخ-به-نطرات-مشتریان

مهم است که همیشه به هر نقدی بدون توجه به آنچه مردم می گویند پاسخ دهید. اولاً، نشان می دهد که شما به تجربه افراد در شرکت خود اهمیت می دهید. در مرحله دوم، نشان می دهد که شما با مشتریان خود در ارتباط هستید. اگر نظری دریافت کردید که خیلی مثبت نیست، این یک راه عالی برای نشان دادن نحوه پاسخگویی شما و به طور بالقوه رفع مشکل است.

این باعث می‌شود نظرات آنلاین شما معتبرتر به نظر برسند، زیرا اکثر مردم می‌دانند که هر مشتری یک بررسی 5 ستاره ارائه نمی‌کند. و به مشتریان آینده این اطمینان را می دهد که در صورت وجود مشکل، کسی به شما گوش می دهد و پاسخ می دهد.

4.اطمینان حاصل کنید که مردم می توانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند

مرحله بعدی برای تضمین آینده بیزینس با دیجیتال مارکتینگ،حضور آنلاین قوی است. اکثر مردم با جستجو در گوگل یا تماس با دوستان یا ارسال چیزی در یک گروه فیس بوک شروع می کنند. وقتی مشتریان بالقوه شما محصول یا خدمات شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، مهم است که کسب و کار شما را پیدا کنند، نه رقیب. کلمات کلیدی را که مشتریان شما جستجو می کنند شناسایی کنید و مطمئن شوید که وب سایت و محتوای آنلاین شما با این کلمات کلیدی بهینه شده است.

5.نمایه Google My Business را درخواست کنید

اگر قبلاً فهرست کسب و کار رایگان خود را در GMB ادعا نکرده اید، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید. اگر یک کسب و کار محلی هستید، این سرویس رایگان است و واقعاً مهم است. Google یک فرآیند گام به گام هدایت شده را برای تنظیم نمایه شما ارائه می دهد و نکاتی در مورد آنچه باید انجام دهید. اینجا جایی است که Google Reviews شما زندگی می کند، بنابراین باید قبل از درخواست بازبینی تکمیل شود.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  نقشه راه قوانین دیجیتال مارکتینگ: از شروع تا موفقیت

6.با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی تعامل کنید

تعامل-در-شبکه-های-اجتماعی

با توجه به اینکه 2.2 میلیارد نفر در یوتیوب، 40 میلیون در لینکدین و 1.3 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند، احتمالاً مشتریان امروز شما و مشتریان آینده شما در رسانه های اجتماعی هستند. رسانه های اجتماعی برای برندسازی، آگاهی، رهبری فکری و تعامل با مشتریان فعلی عالی هستند. همه این معیارها می‌توانند نسبت دادن به کسب‌وکار جدید را دشوار کنند. اما درک ارزشی که رسانه‌های اجتماعی برای تعامل مشتری و برندسازی به ارمغان می‌آورند، به شما کمک می‌کند تا ارزش آن را برای کسب‌وکارتان تعیین کنید.

7.در مورد استراتژی بازاریابی ایمیلی خود عاقل باشید

بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی موثر برای تضمین آینده بیزینس با دیجیتال مارکتینگ باقی می ماند، با این حال باید با یک برنامه اجرا شود، در غیر این صورت ممکن است ضرر بیشتری نسبت به سود داشته باشید. ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و مشتریان شما عالی است. در اینجا چند راه برای استفاده صحیح از بازاریابی ایمیلی آورده شده است.

  • اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، اتوماسیون ایمیل را برای ارتباط با افرادی که سفارش خود را تکمیل نکرده اند راه اندازی کنید. معمولاً افراد اقلامی را در سبد خرید آنلاین قرار می دهند و سپس حواسشان پرت می شود یا فراموش می کنند سفارش را تکمیل کنند. با ارسال یک یادآوری دوستانه از طریق ایمیل، فروش را افزایش خواهید داد.
  • اگر فرمی در سایت خود دارید تا افراد با شما تماس بگیرند. درخواست یک پیشنهاد قیمت دهید یا یک کتاب الکترونیکی را دانلود کنید تا یک پاسخ ایمیل خودکار را تنظیم کنید تا به آنها اطلاع دهید که درخواست آنها را دریافت کرده اید و به آنها توصیه کنید که چه انتظاری داشته باشند. به عنوان مثال: ما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت، یا این کتاب الکترونیکی شما است، لطفاً اگر سؤالی دارید با ما تماس بگیرید.
  • یک لیست انتخاب ایمیل داشته باشید که اطلاعاتی را ارائه دهد که برای مشترکین شما ارزشمند است. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، این ممکن است فروش هفتگی باشد، یا شاید توصیه مهمی برای آگاه نگه داشتن مردم باشد. برای استفاده حداکثری از این استراتژی، قبل از شروع از خود بپرسید – این چگونه به مشترکین من کمک می کند، چه ارزشی برای آنها دارد؟

پیام بگذارید

پروپوزال

دانلود پروپوزال میم مدیا

لطفا جهت دانلود پروپوزال، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید.