برنسازی مهم است زیرا شامل موقعیت واضح خدمات یا محصول شما در ذهن مخاطب هست که در بازار شما نام شما تکرار می شود، ابداع استراتژی های برند شما به شدت مهم است، ایجاد نام، تعریف لحن صدای برند شما و طراحی هویت برند شما مهم است.
یک محصول را در نظر بگیرید مشابه آب معدنی به عنوان مثال، چگونه چندین شرکت در سراسر جهان یک محصول را می فروشند و بازار را متقاعد می کنند که آب آنها را از میان رقبای خود خریداری کند؟ پاسخ ساده: ساختن یک برند عالی است!
به عنوان مثال در مورد این فکر کنید که در یک شهر هزاران رقیب دارید و میخواهید مخاطبان خود را به دست آورید و آنها به سادگی شما را ترک نکنند و بارها به شما مراجعه کنند ، شما اگر به صورت یکپارچه به برندسازی خود توجه نکرده باشید و فضای ذهنی مخاطب محصور خود نکرده باشید این اتفاق به سختی خواهد افتاد پس بهتر است بیزنس خود را به صورت جدی بگیرید. همه برندها هدفی دارند و همه ی افرادی که نام خود را برند کرده اند توانسته اند سال های سال کسب و کار خود را بدون تبلیغ گسترش دهند این معجزه ی برند سازی است.